Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Тимошенко Карина Віталіївна

Тимошенко Карина Віталіївна
к.е.н., доцентка кафедри економіки підприємства та організації бізнесу
Кандидат економічних наук
karina.tymoshenko@hneu.net
Наукові інтереси Cтратегічне управління, управління людським капіталом, електронна комерція; сучасні форми організації роботи підприємств
Навчальні курси Управління стратегічними змінами, Управління комерціалізацією міжнародних проектів (UNIT економіка)
Організаційна активність Член ГО «Університет лідерства та інновацій». Сертифікат №АА1332
Додатокова інформація Підвищення кваліфікації: «Трансфер освітніх технологій в країнах Європейського союзу та Україні», ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» (IESF), Люблін (Польща). 2023 рік.
«Міжнародний досвід використання штучного інтелекту в освітньому процесі (частина ІІ)» ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» (IESF), Люблін (Польща). 2024 рік
Business English Certificate (В2)
Основні праці Stepanenko S., Kuzoma V., Tymoshenko K. Current state and directions of further circular agricultural economy development in Ukraine // Baltic Journal of Economic Studies, 9(4), 2023. рр. 223-233. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2023-9-4-223-233/ (Web of Science).
Lyudmyla Malyarets, Oleksandr Dorokhov, Karyna Tymoshenko ,Olena Stryzhak, Olena Martynova, Luidmyla Dorokhova // Brand Strategy Managing of Mining Enterprises, TEM Journal. Volume 13, Issue 2, Pages 1493-1501, ISSN 2217-8309, DOI: 10.18421/TEM132-63, May 2024. – Р. 1493-1501
https://www.temjournal.com/content/132/TEMJournalMay2024_1493_1501.html  (Scopus)
Проскурніна Н. В., Тимошенко К. В. Стратегічні детермінанти розвитку міжнародної економічної діяльності в умовах цифровізації // Український журнал прикладної економіки та техніки, Том 9 № 1, 2024, С. 72 – 77. https://doi.org/10.36887/2415-8453-2024-1-12
Тимошенко К. В. Креативне підприємництво в Україні: поточний стан та перспективи // Ефективна економіка. – 2023. – №5. (1,18 ум. др. арк). Режим доступу: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29728
Tymoshenko K. Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitiveness // Економіка та управління підприємствами. – № 2. Том 31 (70). – 2020. – С. 47-53.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *