До початку майстер-класу в ході мініекскурсії, що проводилась представниками Молодіжної організації ХНЕУ, школярі мали змогу ознайомитись з особливостями, структурою та можливостями навчального закладу.

Під час майстер-класу школярі в ході численних експериментів визначили особливості власного мислення, з’ясували чинники, що впливають на результативність рішень, і практично перевірили правильність висунутих гіпотез щодо можливостей підвищення якості мисленнєвих процесів.

Мета майстер-класу полягала в:
- з’ясуванні особливостей мислення економіста;
- формуванні навичок раціонального оцінювання ситуації;
- розвитку здатності мислити раціонально, конструктивно, системно, критеріально та рефлексивно.

Школярі активно брали участь у виконанні дослідницьких міні-експериментів та ділились отриманим досвідом в ході подальших дискусій.